Thursday, April 9, 2015

Hej allihop! Detta är Malin som kapat Markus konto.
Jag som har förmånen att dela varje dag med honom
vill ta tillfället i akt och påminna er andra om
hur fantastisk han är på många sätt:

Mästerkock -han har förmågan att trolla fram utsökta middagar med tråkiga ingredienser han hittat långt bak i skafferiet

Ansvarsfull -här har vi en med ordentlig koll på såväl pensionen som trafikreglerna!

Rolig -det är en ynnest att ha någon att skratta med varje dag som inte tar livet på onödigt stort allvar (trots ovanstående punkt!)

Klätterkung -han har verkligen utvecklas i sin teknik och är en stor inspirationskälla för bygdens alla andra klättermöss!

Undervisande -trots att han inte tror det själv så har han faktiskt mycket att bidra med i mina studier. Dessutom lär han mig saker om livet, samhället, rymden, starwars osv...

Supersjuksköterska -i förra veckan träffade jag överläkaren och klinikchefen för Markus arbetsplats och hon talade om för mig hur omtyckt och skicklig Mackan var på jobbet, hur glada de var att han flyttat till Örebro och börjat jobba hos just dem


Kram! :-)

No comments:

Post a Comment